Ограничение за електронни услуги с електронне подпис

На Интерент страницата на НАП е публикувана информация, че от 20. 07. 2015 г. следните електронни услуги на НАП не се предоставят с право на частичен достъп:

 
1. Искане за издаване на документ;
 
2. ДДС за възстановяване - VAT refund;
 
3. Информационна система Mini one stop shop (MOSS);
 
4. Връчване и предоставяне на документи на клиентите на НАП в рамките на контролни производства;
 
5. Подаване на документи от ЗЛ в рамките на контролни производства;
 
6. Справка относно приключилите и текущи контролни производства спрямо ЗЛ;
 
7. Справка за връчените/получените от НАП документи и подадените към НАП документи от ЗЛ в рамките на контролни производства;
 
8. Предаване на данни от агент-платци по силата на дял втори, глава шестнадесета, раздел VІ от ДОПК;
 
9. Подаване на данни за дневни отчети за горива;
 
10. Данни за ФУ от производител/вносител на ФУ или сервизна фирма съгласно изискванията на Наредба Н-18 от 13 декември 2006 г.;
 
11. Подаване на данни от доставчици и получатели на течни горива по чл. 118 ал. 10 от ЗДДС;
 
12. Подаване на данни за наличните съдове/съоръжения за съхранение и/или зареждане с течни горива за собствени нужди, съгласно чл. 118, ал. 8 от ЗДДС;
 
13. Предоставяне на информация за целите на автоматичния обмен от пенсионноосигурителните дружества и застрахователите съгласно чл. 73а, ал. 2 и З от ЗДДФЛ;
 
14. „Интрастат“ декларации и други документи по прилагане на система „Интрастат“.
 

На лицата, които са ползвали гореописаните услуги чрез частичен достъп, получен преди 20. 07. 2015 г. е предоставен гратисен период - до 31. 08. 2015 г., за да предприемете действия за заявяване и/или получаване на съответните права за пълен достъп
 
Промяната е следствие на утвърдените със Заповед № ЗЦУ-849/20.07.2015 гна изпълнителния директор на НАП правила за ползване и списък на електронните административни услуги на НАП с квалифициран електронен подпис.